rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

joi, 27 mai 2010

Speach ul de sfarsit de an, tradus !!


Eu sunt Raluca, ¨fata cu ochii verzi si aia super sufletista¨ asa cum m au numit noii mei colegi si prefesorii de aici.Sunt putin scunda, blonda si momentan cu parul scurt si cret, dar stiu ca nu am venit aici sa vorbesc despre fizicul meu, ci despre sufletul meu si viata mea.Poate am sa plang in timp ce am sa va povestesc, sau poate nu voi putea spune pana la sfarsit, pentru ca m au costat lacrimi sa scriu tot.

Stiu ca ar fi fost frumos din partea mea, sa vorbesc deschis despre mine, dar pentru ca doamna Irene, m a rugat sa scriu ceva special, asa cum scriu de fiecare data la filozofie , despre viata mea si sa nu fie ca aceleasi povestiri ce se spun la fiecare sfarsit de an, pentru sa sfarsitul asta de an mi a fost dedicat mie.

Ei bine, incep sa va spun ca viata nu este usoara, deloc si atunci cand trebuie sa pleci dintr-un loc unde iubesti, este si mai greu, sa te indepartezi usor de ce iubesti, si sa lasi in urma tot ce ai iubit, persoana, parinti, partea din familie, dorinte, vise, pe el si pe ei care au fost cu tine mereu.Dar pot sa spun ca cel mia greu moment al vietii este atunci cand viata iti ofera ceva si la scurt timp ti-l fura, pentru ca doar asa iti poate crea un suflet. Si un suflet este partea pura si sacra din fiecare persoana.

Sufltul meu nu este chiar al meu, poate nu am fost dintodeauna asa, am fost si rea, foarte rea, insa pana intr-un anumit moment cand am realizat ca am ceva de indeplinit in viata asta, si eu si voi toti. Am de oferit zambete si motive pentru ca ceilalti sa zambeasca, am de oferit iubire si magie, si motive pentru ca ceilalti sa-ti ofere iubire si magie.Dar ce se intampla cand nu stii daca persoana pe care ai vrut sa o faci sa zambeasca nu ti poate arata ca zambeste sau nu ? Cand este mult prea departe de tine fizic ?Ti se rupe sufletul in bucati, si nu gasesti elixirul sa le lipesti din nou, pentru ca o data cu cel ce este inger, a plecat si o bucata din tine, dar in locul acelei bucati se cladeste un suflet.

Si am inteles ca atat Andrei , unb prieten foarte bun care este aici cu noi , undeva deasupra ne priveste si vreau sa cred ca zambeste, cat si Dada, poate persoana cea mai pura din viata mea, cu suflet lafel ca cel pe care l port eu acum, sunt intr-un loc unde eu pot ajunge doar daca fac lucrurile cu suflet, si daca sunt diferita de ceilalti.

Si de cand cei doi nu mai sunt fizic, caci sufleteste ii am, sunt pe aceasta scena cu mine, unul in stanga si unul in dreapta, nu i puteti vedea, dar ii puteti simti.De cand ei au plecat, am stiut ca singura mea putere sa le arat ca iubesc si ca niciodata nu i voi putea uita, este aceea de a le oferi motive sa fie bucurosi de mine, si stiu ca i am dezamagi, Dada si Andreica stiu !!!Dar tocmai de aceea am ales sa vin in Madrid, sa renunt la el, nu este un el anume, este un el special, si la toate persoanele dragi mie din Romania, pentru a face pasi lenti catre bucuria lor, catre ei. Sa le pot demonstra ca au de ce sa fie mandri de mine, da Dada, sa pot continua un vis, si ce ddaca plang, ce daca imi e dor, e normal.Pentru ca momentele cele mai grele din viata mea ei sunt singuri pe care i pot considera aproape, ca si cu Anorexia, pe care am invins o cu ajutorul vostru, BELLAS ARTES, pe patul acela au fost cu mine si ei doi, si Dada m a rugat sa nu tulbur persoanele pe care le iubesc, pentru ca ma voi face bine. Si m am facut bine Dada, si stiu ca esti mandra.

Si am venit aici, unde sunt intr-o singurate cu cei doi,unde romanii sunt judecati , dar v am demonstrat ca exista si romanii altfel, romanii ce iubesc . Iubesc cu adevarat.Si stiu ca la sfarsitul drumului meu ii voi revedea si voi fi cel putin eu multumita ca nu am remediat dezamagirile aduse.

Si da, imi e greu acum, e greu sa fi intr un loc unde nu este tara ta, cultura ta, nimic al tau, unde trebuie sa te adaptezi si sa te supui. Si poate nimeni nu stie ca de cele mai multe ori plang, plang si mi e dor de singura persoana pe care o iubesc lafel de mult sau poate mai mult decat pe Dada, Alex, singura persoana care era in ultimul meu timp petrecut cu Dada, motivul de discutie, care ma cunostea cel mai bine, si care tot timpul ma rugat ca atunci cand voi iubi cu adevarat, sa mi pun toata iubirea catre acea persoana.

Si plang, caci sufletul meu se face mic si astept semne, dar semnele nu vin, pentru ca singurul semn este chiar sufletul meu. Si azi a fost randul meu sa va vorbes, stiu ca sunteti peste 7000 de elevi, proesori,parinti, si propabil sunt rosie si am lacrimi, si am plans, si nu v am povestit intocmai viata mea, pentru ca viata mea cu adevarat a inceput de curand, si multumesc acum lui Alex, pentru ca el nu are cum sa auda si sa se supere sau sa ma judece, iti multumesti ca mi ai dat sansa sa simt ceea ce simt acum, sa iubesc si sa nu permit absolut nimanui in afara de tine sa ma iubeasca sau sa ma atinga, pentru ca tu esti acel ceva special, si luna, soarele si stelele poarta zambetul tau !! Uneori e mai bine sa spui ca iubesti si persoana respectiva sa nu te auda, pentru ca va simti. Si va rog sa nu aplaudati, sa priviti sus , acolo undeva pe cer sunt doua stele , iar undeva in Romania, este Alex despre care v am vorbit, va rog sa i aplaudati pe ei 3 !!! Pentru ca ei reprezinta viata si sufletul meu !!

Un comentariu:

Oana spunea...

Raluca,ai un suflet atat de mare...incat este incredibil ca mai sunt fete cu atata bun simt si frumusete interioara...Daca vreodata mai vii in tara,as vrea sa te cunosc personal,pentru ca postarile tale m'au facut sa am sentimentul ca te stiu de ani buni...felicitari din tot sufletul pentru tot ce faci,pentru tot ce simti si pentru tot ceea ce esti...mult succes in continuare!