rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

sâmbătă, 8 mai 2010

O iubiree !!




In timp ce-mi vorbeai si eu te priveam,
S-a oprit timpul in mijlocul unei secunde:
Iubirea ma chema, si eu am ascultat-o.
In timp ce tu-mi susurai si eu te iubeam,
S-au inaltat sentimentele,
Trimit vocea ta cerului,
Cerul devini vizibil in ochii tai,
Si eu am pronuntat :"te iubesc" in cuvintele tale.


A fost o privire,
O frenezie de sarutari,
O pofta de sentimente.
O fost o secunda fara sfarsit,
Fara timp sa poti visa.
Si atunci ne-am trezit,
Dar tot ne iubeam.

Si am sa scriu o poezie in inima ta,
Cu bucatelele dulcetii tale eterne,
Am sa sculptez fiecare litera cu pofta ta,
Pentru ca literele tremura la simpla atingere a pielii tale.
Am sa unesc cuvintele cu pasiunea ta,
Pana am sa descopera rima frumusetii tale,
Si am sa ajung extazul iubirii tale.

Pentru ca te iubesc, stiu sa te iubesc,
Cunosc iubirea ta,
Am alergat prin firea ta.
Inseamna doar sa te iubesc,
Sa vreau sa te iubesc,,
Sa te admir,
Sa te visez si sa te gandesc
Sa-ti scriu, inseamna sa te iubesc.


Departe, esti departe
Desi te simt, inclusiv te sarut
In ciuda faptul ca nu-mi poti privi ochii,
Esti departe, cu fiecare secunda si mai departe,
Inseamna sa-i duc dorul nazuintei tale,
Pentru ca esti aici,
Dar nu esti: esti departe de mine.


Ce pot sa-ti spun? Ce nu stii?
As putea numar virtutile tale,
SI nu mi-ar ajunge timpul,
As putea sa-ti spun nazuintele mele,
Dar nu vreau sa te necajesc daca existi,
As putea inclusiv sa mor de iubire,
Dar si asa , moarta, te-as iubi.


Vreau una din privirile tale,
Sa o incadrez in amintirile mele,
Sa o ingrop in comorile mele,
Vreau toate privirile tale,
Sa stiu ca ma iubesti :( ,
Sa vibreze sunetul ochilor tai,
Si sa nu incetez sa te iubesc.

Esti un rau omniprezent de bunatate,
M-ai inselat cu adevarurile tale despre iubire,
Ma faci sa visez, cu visele tale despre realitate,
Ma imbeti cu sarutarile tale fara durere,
Esti suav, cu sentimentele linistite
Nu vreau sa ma eliberez de tine..
Imi place sa plang asa..


Dulce, esti o mare de dulce
Marea se inclina in frumusetea ta,
Se odihneste in privirea ta,
Iubire, o mare de iubire
Cand ti-am daruit acel cadou
Ca sa continui sa beau iubire
SI sa continui respirand firea ta.

Niciun comentariu: