rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

miercuri, 5 mai 2010

M-am indragostit


Hei, de unde iti trazesc ochii mei verzi sentimentul ca m-am indragostit, de pe buzele cui ai citit ca am gasit o persoana care sa-mi ...., sa-mi placa al dreacu de tare asa cum imi place doar cineva! Un cineva atat de cunoscut, un cineva aparte, un cineva ce este cineva ul meu. Cineva!

Si totusi vezi, m-am indragostit. Nu stiu cine a rugat Universul sa conspire, iar si din nou, caci eu cu singuranta nu am facut-o, sau nu i-am cerut asta.

Stiu doar ca fug mereu, pe plaja pustie, printre valurile zbuciumate de noi iubirii si ma ascund, invelindu-ma cu nisipul uscat sa nu ma prinda cine stie ce brate si sa ma retina strans, pentru ca eu ador sa ma indragostesc la fiecare rasarit, de aceeasi persoana. Ador sa fiu indragostita, si eu si luna si fie ce stea, de aceeasi bucata de univers, de aceeas fiinta a universului si tot odata doar a mea. Si revin la acel cineva.

Dar vezi si asa, aducand vorba de acel cineva, m-am indragostit si nu am aflat cine a cerut universului sa ma indragosteasca.Dar Universul ma indragosteste din proprie vointa, pentru ca el stie ce-si doreste sufletul in ciuda tuturor.

Caut un raspuns printre mormane de sunete, mormane de amintirii vi, un raspuns logic si clar,dar nu gasesc decat sticlute venite de departe, din larg, fara niciun biletel, probabil biletele sunt opriet de cealalta barigada a largului, a eternului, acolo unde limitele infinitului se gasesc in bratele celui de care m-am indragostit.

Dar priveste in ochii mei, aceeasi ochii verzi, cum rasare soarele, cum isi deschide ploapele si-mi sopteste suav : Indragosteste-te! Priveste cum parul meu blond fura sclipirea amintirilor soarelui, amintiri legate tot de acelas sfat : Indragosteste-te!

Si daca vei continua sa privesti vei intelege ce urmeaza sa scriu, ce urmeaza sa se nasca in sufletul meu. Si priveste cum acest val ucigator de iubire mi te aduce iar si iar, si alaturi de acel cineva imi aduce raspunsul indragostirii mele.

Si as vrea sa-l scriu aici, cu niste caractere mari, enorme, sclipitoare ca razele soarelui: Fraieree, acolo unde esti tu asa fraier cum te stiu, gandeste-te de cine m-am indragostit!! Si sufletul tau o sa-ti dea singurul raspunsul ce exista, singurul adevar pe care sufletul meu ilsimte, cand se indragosteste si reindragosteste de acelas baietel si acelas gandacel magic!! Te iubesc :(.

Un comentariu:

ea si norii spunea...

Doamne deci chiar a iesit super:x mi s-a facut pielea gainii...

Si tot mai lasat masca cu visu' ala:))) Eu tot trebuia sa ma inrosesc in vis=))):D:x:))

Te Iubesc mah>:D< si akm stiu ce indragosteala va fi mereu in ochii aia verzi:X>:D<