rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

duminică, 30 mai 2010

Preview my next book.

Va pun un fragment din cartea pe care o scriu .. Inca nu am terminat o, am ideea concretizata, si imaginea in sine, dar nu ma grabesc sa o am, pentru ca asta o vreau publicata, publicata.


Ea continua sa cante, nimic nu o putea opri,trai un basm,diferit, un basm unde ea,marea si luna se completau, dar in acelas timp simtea in interiorul ei ca lipseste ceva. Ceva ce apartine marii, stelelor, cerului.Ceva ce totodata era atat de al ei, dar nu ii apartinea.
- Daca as putea canta in fiecare seara, in fiecare noapte sau macar sa iti pictez nelinistea, m-as simti nascuta pentru tine.
Un val lovi puternic stancile reci de pe marginea malului linistit,sub forma de raspuns.
-Da, frumoasa mare, nelinistea ta ce-mi emana atata caldura.. Si in aceasta nebunie a mea, cred ca esti multumita, nu ?sufla usor in mainile-i inghetate incepand sa cante din nou, acelas cantec mistic.
Acordurile chitarii si vocea asemanatoare unei pasari singuratice continuau sa se auda.

Un comentariu:

ea si norii spunea...

Frumos mah:x Dar eu sunt fire curioasa:x vreau sa mai stiuuuu:x vreau sa citesc tot cap coada:x8-> De abia astept sa o termini8->:X