rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

luni, 31 mai 2010

Zburator


Zburator, pe cerul instelat,
In lumea ta mi-ai luat inima…
Cer inalt, argintul din povesti,
Cand dorm doar tu mai esti
lumea mea!
Ti-am lasat un loc pe perna mea
Un vis ma strange la piept
Si de vrei sa –mi lasi parfumul tau
Si maine am sa te-astept

Dragul meu, tu zbori departe-n cer
Si-apari de nicaieri, steaua mea!
Ti-amintesti …?
Baloane de sapun si dealul florilor
Pe lumina dintre nori pluteam
Deasupra grijilor!

Te iubesc de-atunci de cand mergeam pe-aleea gri
Tu nu stii!
Te iubesc, de-atunci
De cand eu te priveam furis, in luminis
Te iubesc si azi
cand m-am lasat dusa de val,
Tu nu esti la mal :(
te iubesc de-atunci de cand sub ploaïe ne-am ascuns,
dar tu te-aï dus…
Zburator!


Rest in Peace Andrei!

Niciun comentariu: