rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

miercuri, 12 mai 2010

Ce este iubirea ?


Iubirea este cel mai mare instinct, urmeaza-ti sufletul.
Inima nu are nevoie de motive.
Iubirea este un vis din care nu ne am mai trezi. Si eu tot dorm .
Sa ti fie teama de iubire inseamna sa ti fie teama de viata.
Iubirea este un joc fara regulei, si cel ce invinge castiga totul.
Singurul mod de a invata sa iubesti, este iubirea.
Aminteste ti: iubirea pe care o daruiesti nu o mai poti recupera.
Iubirea este un cadou fara valoare, daca nu o oferi liber.
Un cadou infasaruat in iubire, nu este niciodata prea mic.
Viata traita cu iubire are valoare.
Trebuie sa iubesti cu tot sufletul.
Iubirea este cheia portii spre fericire.
Iubirea este ... ceva frumos si de temut.
Iubirea nu doar misca lumea, ci face ca pasii prin aceasta lumea sa aibe un rost.
Iubirea nu traieste niciodata singura, are nevoie de 2 ingeri.





Cam atat ca nu mai am idei !!!



Si nu uitati sa iubiti, cu sufletul si din tot sufletul! Eu iubesc din sufletul asa cum scriu, si cum am promis!!

Niciun comentariu: