rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

duminică, 18 aprilie 2010

Holaa!!!


Deci, imi apartine asa mult acest blog si am o relatie atat de special cu mine, da cu mine, cand ma dezvelesc de dureri si de tristete scriind aici incat cred ca nici o persoana nu merita inchiderea acestor pagini, pe care azi, dupa o traire mai grea, peste care am trecut, le pot numi PAGINI de viata.
Blogul acesta este lagatura unei realitati magice cu un ireal unic si intens, un ireal la care eu adaug toata speranta mea pentru a-l converti in realitate.
Stiti voi, cei ce cititi aceste randuri, eu sunt sigura ca nu le faceti intamplator, sa stiti ca am sa scriu, nu am sa-mi trimit ideile intr-un lac adanc si necuratat, cu atat mai putin propriile sentimente care ma reveleaza ca fiinta! Ca o fiinta iubitoare, o fiinta cu un gand pierdut pe-un pustiu de rasarit, si ce daca nu e logic?Cand este firesc si uman!!!
Nu stiu cine esti Oana, dar iti multumesc pentru ca ma citesti!! Inseamna ca stii ce iubesc eu si , si tu, caci nu ma cunosti, intelegi acest blog, ma intelegi pe mine!!!

Blogule, esti ca un Peter Pan, de fapt nu ca orice Peter Pan, ca UNICUL Peter Pan, ce stat desenat pe tavanul unei camere copilaroase si magice in care am incercat sa-mi transpun o mica parte din suflet, ce a ramas netranspus aici, pe acest blog, pentru mine si pentru noi!!!!

Oare de cati fluturi avem nevoie sa putem observa adevaratele valori ale vietii?Sau de cate soapte ale unei luni singuratice, incovoiata undeva in sus-ul indepartat ?Oare de cate amintiri avem nevoie ca sa stim cine suntem cu adevarat si ce am iubit cu adevarat ?Si oare de cate petreceri ale unor remuscari nocive avem nevoie ca sa ne iubim pe noi insine, un pic mai mult decat ne iubesc cei din jur? Un strop.

Pentru ca stropul schimba, o obscuritate intr-o intreaga lumina!

Nu ma judecati ca nu i-am zis baiatului ¨La multi ani ¨ , astazi, am facut-o, insa i-am transmit lunii si cerului sa-i spuna!! Universul a gasit cea mai simpla modalitate sa imi faca prezenta simtita acolo unde cei dragi ii ureaza, sau sa-i aduca urarile mele aproape de suflet.

La multi ani Baietel!!! Happpy 20 years!!! Te iubesc, si iti multumesc pentru multitudinea de nebunii care-mi alimenteaza sau imi alimentea nebunia zilnica!!!
Sa nu crezi ca te-am uitat, nu cred ca am sa o fac vreodata, doar mi-am maturizat iubirea si mi-o conserv pentru mine! Zambetul tau ala mirific este al lunii, l-am daruit candva eu, iar prezenta ta este cu mine, in aceasta camera, cu mine si cu micutul zod.Si ... te iubesc iar!!!






Multumesc!!!

3 comentarii:

Oana spunea...

Ma bucur ca ai tinut cont de rugamintile noastre,cei ce te citim si ai decis sa ne bucuri din nou cu sufletul tau mare...sa ai parte de tot norocul din lume,pentru ca il meriti cu adevarat!sa ai o zi frumoasa:*

ea si norii spunea...

Bvo mah:X asa postare>:D< Doamne...si mie imi e dor de tine>:D< Romanasii tai n-au cum sa te uite:x>:D<

Ai grija de tine:x Si nu uita ca noi te vom citi mereu>:D<

elena spunea...

sarut-mana.:*k n-ai sters blogul,o sa-ti spun astfel iniante sa ma deloghezpe mai curand,dar pana atunci,imi pare bn sa te revad,sa te revad in fiece psotare,in kre vorbesti de tine,d iubire,de voi,de un univers fara furtuna...de tot c e mai frumos >:D<:*