rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

miercuri, 31 martie 2010

Petitia.


Sunt intre maretia unui cer albastru si o petala de ... nimic, purtand o discutie cu propriile mele cuvinte.
In aceasta tristeze a singuratatii mele, infinit grea,amarandu-mi sentimentele, plangandu-ti lipsea in aceste zile ce se scurg, probabil dorinta mea este absurda sim intre atata neintelegere, ochii mei doar se ascund in sufletul meu inclolor, unde pastrez lucrurile ce nu le pot spune; lucrurile legate de tine, pe care doar le pot simti.
Si daca as putea rupe aceste bariere sa pot ajunge din nou la tine, acum cand imi lipsesti atat de mult si te simt atat de pierdut, as rupeo, insa inima ma sfatuieste sa ma port la fel de rece.
Si ieri am vrut sa-ti spun ca te iubsc, dorintele mele stigau inauntrul meu cat de mult te iubesc, insa ceva m-a oprit si nu stiu de ce.

Te ascult in fiecare bataie a inimii, esti ca o melodie, dar nu am pe nimeni langa mine sa ma ascult fredonand-o, dar in prezenta ta este doar o amintire si zaharul unor buze in gandul meu.

Dar imi este dor de tine, baietelul meu, si chiar daca iti suna ciudata, cu fie ce zi ce trece senzatiile astea devin si mai puternice.

Dar am inceput sa simt o frica, atunci cand simt ca te iubesc, m-as naste din nou si tot te-as iubi, cum sa-ti explic ?Dar nu vreau sa continue aceasta pierdere, [pentru ca stiu ca intr-un anumit moment te-am avut cu adevarat, acum stiu doar c ate iubesc in special pentru mine, si ca trairea asta fara tine, este o tristeta fara margini, si nu am gasit pe nimeni sa merite buzele mele mai mult decat le meriti tu, nici mangaierile mele, nici macar cuvintele mele sincere : te iubesc.


Si Te-am indepartat de mine ca sa ma apreciezi mai mult, si in aceasta ipocrizie a mea am ajuns doar sa te iubesc MAI MULT. fara sa stiu ceea ce am trezit in cufarul inimii tale.

Deja s=au terminat merele din cosul meu, ca sa-ti pot explica sau demonstrat pasiunea iubirii in care eu m-am incredintat sa mai simt ceea ce tu pictai, dar intr-o anumite forma trebuie sa intelegi, pentru ca nu exista nimeni sa-ti ocupe locul in rolul pe care ti l-am daruit tie.

Si simt aceasta durere cum ma strange de inima, si-mi este frica mai ceva decat un soarece speriat, pentru ca vreau sa-mi vorbesti, sa-mi vorbesti cu inima, si sa revad pasiunea din ochii tai.
Daca aceasta petitie ajunge la tine, iarta=ma ca ti-am dat totul , daca am gresit ...

Niciun comentariu: