rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

marți, 30 martie 2010

Spunem Adio.


Trebuie sa plec deja, Imbratiseaza-ma!
Si apoi doar am sa te strig, singura,
Spune-i iubirii mele sa ma lase sa plec, sa nu mai planga.
Intoarce-te apoi pe drumul tau, si ma vei uita.
Eu te las in urma si ma voi gandi la tine,
Dar aud "adio iubire" cazand peste mine.
Vreau sa plec de aici, nu mai pot astepta,
Am nevoie sa te imbratisez din nou.

Spune-i dorintei asteia ce-mi mistuie sufletul sa nu mai planga,
Si daca voi inchide ochii, cu siguranta ma voi vedea langa tine,
Nu am sa plec fara sa te sarut,
Si am sa vars toate lacrimile astea ce pica de pe fata mea in marea albastra,
Viata vine si continua, eu plec...
Te vad, te las, as vrea sa se termine viata aici,
Dar sunt tot in camera mea, plangand dupa tine,
Si tu m-ai facut asa fericita cum niciodata nu voi mai fi ,
Dar eu de oriunde voi fi langa tine, si te voi ingriji.


Si te vad, m-as calma, nu as mai plane
Inchid ochii, te vad esti langa mine.

Niciun comentariu: