rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

duminică, 14 martie 2010

...

Pot asculta vocea ta spunand: Adio,
Distrugandu-mi total, iluziile.
Nu vreau sa mai vorbesc,
Nici sa ma gandesc,
Nici macar nu-mi mai pot imagina,
La sfarsit pleci de la locul meu,
Si daca este altcineva nu-mi pot imagina

Deja nimic nu ramane, iubirea a plecat
Strazile sunt un desert fara lumina, fara soare
A plecat si caldura sa te iubesc,
Nu a ramas nimic.

Privesc si nu esti, nimeni caruia sa-i vorbesc
Cade ploaie si se sterge totul,
Pot doar sa-mi amintesc
Acel loc unde ne-am privit in trecere.
Fara tine nu mai exista nimic,decat finbalul
Fara tine nu mai exista, vreau doar sa plang.

Inca te pot simti, inca te pot visa aici
Te pot iubi, sa fiu din tine, iubire.
Sarutarile tale ma imbratiseaza, mainile tale aproape de mine..
Na , na , na.