rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

luni, 1 martie 2010

Inima mea


Daca as fi sigura ca tu vezi acest articol, as fii foarte fericita dar asa ceva nu e posibil deoarece pentru tineblogul meu nu e o pasiune si nici macar asta nu stiu daca e adevarat…..Chiar daca eu, inima si sufletul meu stiu ca tu ai mintit mereu si m-ai apreciat indeajuns, daca maine ai spune ca vrei sa fii cu mine as accepta cu riscul sa te dezamagesc iar.Ceea ce nu ar fi ceva nou pentru mine.



Nu am putut sa uit tot ce e al tau.De aceea si titlul acestui articol e “Inima, inima, inimioara mea….”


Sunt mai mult ca sigura ca tu ai uitat tot…asta daca vreodata ai avut ceva amintiri.Stiu un singur lucru: ai fost, esti si vei ramane mereu in sufletul si inima mea oricat de greu mi-ar fi.Nu voi inceta niciodata sa cred ca tu intr-o zi te vei intoarce la mine…..


Mai stiu insa ca traiesc in lumea viselor, hranindu-ma cu amintiri, iluzii.Cu inima impartita in mii de bucatele trec mai departe, cateodata peste tot, lasand in urma doar durerea mea.


Zi de zi privesc la amintiri si astept iubirea in zadar, caci ea a uitat de mine iar el……a uitat de NOI…Lacrimi curg dar fara rost, nu pot reinvia tot ce a fost, o lupta grea e viata mea, intre tristete si fericire….


Si apari din nou in aceasta insiruire de zile incolore, imi mint din nou inima si ma amagesc, plutesc din nou pe nori de vise, sperante, ganduri profund acunse…


Felul in care ai aparut in viata mea a fost ca un vis frumos care incet, incet s-a transfosmat in cosmar.Te-am dezamagit de-atatea ori incat nu mai am puterea de a crede in iubire.Nu mai sper in fericire numai atunci cand te vad pe tine, desi acele clipe frumoase nu dureaza prea mult, eu ma ascund printre ele fara ca tu sa stii.


Chiar daca nu am realizat cand m-am indragostit de tine, probabil a fost atunci cand am spus ca unul ca tine nu s-ar uita niciodata la o tipa ca mine. A fost greseala mea sa gandesc asta. Tu ai adus in viata mea lumina si intunericul care acum ma urmaresc peste tot si la tot pasul.


Esti atat de departe incat ma ingrozesc la gandul ca se va intampla ceva si nu te voi mai vedea.Numai eu stiu cate lacrimi am varsat in noptile de vara si cat m-am rugat la Dumnezeu sa mi te aduca iar si totusiaminteste-ti ca eram acolo departe si Dumnezeu mi te-a adus iar, dar acum va fi in zadar...


Acum cand stau si ma gandesc ca eu eram un copil si tu pareai atat de dragastos, imi dau seama ca am gresit, dar te-am iubit mai mult ca oricine.Am inceput sa imi ascund inima de Soarele care disperat incearca sa topeasca gheata care s-a format in jurul ei din cauza tristetii si dezamagirii.


Vreau sa fug de trecut, simt ca ma sufoc, nu pot sa cred ca te-am pierdut, unde sa te caut?Nu pot sa cred ca m-ai uitat, unde esti tu oare? Lacrimi calde curg pe obrazul rece si eu plang asteptand sa vii.Am lacrimi pe obraji, incerc sa retraiesc clipe dulci ce-au fost candva intr-un 7 martie uitat printre muntii inzapeziti…Tu esti tot ce imi doresc, doar pe tine te iubesc, tu esti tot ce vreau, tot ce am…


Acum doar amintirea ta imi alina inima si as vrea sa-ti dau din nou dragostea pentru ca doar langa tine am dragostea ce n-o mai pot afla….+

Niciun comentariu: