rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

duminică, 14 martie 2010

Scurt


Doar sa simt frica intacta,
Stiu ca exista un final inevitabil,
Vreau doar sa indepartez dorinta corpului meu da a plange,
Vreau sa gasesc solutia martirului
Ce-mi omoara lent iubirea, solutia sa pot accepta,
Dar cum sa simt daca nu mai esti ?
Pentru orice ar fi iti cer iertare,
Dar intoarce-te in viata mea, iubire
Eu fara tine nu sunt eu.

Si cum sa infrunt tacerea moarta,
Cand nu mai pot sa tac?
Am nevoie de tine si-mi este frica, poate nu ai sa te mai intorci ...
Si as vrea sa te uit, dar amintirea ta se intoarce ca un niciodata...
Nu vad viata fara tine,
Dar trebuie sa te las, sa pleci, nu pot...


Si-am sa-ti duc dorul, am sa plang dupa tine,
In corpul meu raman resturile dintr-o pereche,
SI putini vor mai stii de noi,
Si multi or sa spuna ca nimic nu se va mai schimba,
Dar eu stiu ca nu exista uitare, in firea omeneasca,
Dar eu nu mai pot, si tu ai plecat
SI astept cu nerabdare intoarcerea,
Raman aici.. unde ne-am intalnit.

Am sa-ti duc dorul
Si am sa te astept cum asteapta cerul un sarut.