rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

sâmbătă, 6 martie 2010

Tu




Nu pot sa te uit, nu pot sa nu ma gandesc la tine.Vocea ta, ochii tai, privirea ta, zambetul tau ce nu-mi mai zambeste.Cat as da sa te mai am cu mine doar o secunda in plus.As da totul sa stiu ca si tu te gandesti la mine.


Si chiar daca vantul te-a indepartat, si fata ta nu mi se mai arata, eu raman in fata marii, lafel de singura ca un peste, si sper ca atunci cand ma voi trezi, sa incerci sa te gandesti la mine, cum eu nu te-am uitat si nu am uitat nici :
"Tu esti totul pentru mine, tot ce am eu, fara tine nu stiu sa traiesc, tu, daca poti intelege, niciodata nu te-as lasa, chiar daca incerci sa te indepartezi de mine."
Si sunt nebuna, ce conteaza? Intr-un fel voi face sa-mi inapoieze odata, o dupa-amiaza langa tine, un zambet, o poza si un film de iubire.Si asa, am sa-ti spun intr-o dimineata cum doare sufletul doar daca ma gandesc ca esti pierdut intr-un colt de suflet si probabil te intrebi de ce?.