rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

miercuri, 3 martie 2010

...



Iubire ce ti-o port creste cu fiecare privire ascunsa ce-ti ofer, si simt cum cerul ma imbratiseaza, cum universul imi saruta obrajii plansi, atunci cand tu ma privesti si pentru o secunda privirile noastre se intalnesc.

Dar ma invinge rusinea, si nu stiu, nu pot sa inteleg de ce dupa atatea momente, in care rusinea chiar nu-si are loc,TU ma faci sa rosesc, sa vreau sa ma ascund, sa fug, dar in urma mea sa-ti las un te iubesc si-o imbratisare ca acelea pe care tu mi le-ai dat sa-mi amintesc mereu de tine. Dar am sa te iubesc, chiar si asa pe ascuns.Pentru ca-mi ajunge o privire sa stiu ca baietelul meu ma iubeste in priviri.
Este atat de frumos, magic si unic, cum privirea lui inca ma arde, cand mi-as dori atat de mult sa o pot uita, dar s-a transformat in stanca si nu o pot evita.Pentru ca atunci cand imi vorbeste cu ochii lui mici si plini de iubire, simt cum ar tipa totul, dar eu tot n-as intelege si m-as converti inevitabil in pielea lui.
Si nu mai stiu cum sa traiesc, daca nu-i pot scoate privirea din suflet.Ce n-as da, chiar acum, sa te umplu de sarutari, sa te imbratisez din nou, si pentru un timp sa nu te las sa mai fugi.
Si daca te-as regasi din nou, pierdut in bratele mele micute, nu mi-as dori sa te pierd din nou, pentru ca tu esti de neuitat pentru sufletul meu.



Respect pentru fetele cu carnet!

Niciun comentariu: