rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

vineri, 5 martie 2010

Cand voi pleca





Niciodata nu m-am gandit ca o sa ajunga acest moment, niciodata nu am crezut in el. Iti schimba viata,fara sa mai ai ceva pentru a continua, te schimba si nu te mai gandesti la cei ce te uita.


Si te trezesti intr-o buna zi, vezi totul invers. Privesti in spate, iti vezi drumul parcurs de picioarele tale in tot timpul cand ai respirat, trimiti sarutari tuturor celor ce au amintiri cu tine, pentru ca amintirile vor ramane tatuate intr-un album vechi.
In lacrimile de ieri si in toate momentele pe care alaturi de el tu le-ai asteptat.

Atunci cand voi pleca, sa nu cada nicio lacrima pentru mine, sa ramana doar prietenia, si toate visele sa ni le amintim.
Atunci cand voi pleca si voi lua trenul din nou, si nu va mai intra pe frereastra acel dulce miros de sare.
Atunci cand voi pleca de aici, de pe pamantul meu, dintre ai mei, de pe pamantul meu ,ce intr-o zi m-a vazut crescand, castigand si care m-a invatat sa pierd.

Un comentariu:

Christinne L spunea...

Emotionante ganduri!
Trairi, regrete, iubiri, toate alcatuind scenariul vietii traita in toata profunzimea ei...