rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

luni, 22 martie 2010

Cum ?




Unde sa ma duc, fara o directie precisa? Cum sa ajung unde-mi doresc, cand nu exista pasiune?
Mi-am pierdut visele. In ce moment m-am dat batuta?
Mi-am pierdut increderea cu care traiam in tot acest timp, eu alaturi de tine si tu departe de aici .
La ce este buna iubirea, cand trebuie sa pleci ?
Nici nu stiu cum sa ma intorc la ce eram in momentul cand tu ai aparut in viata mea.
Cum sa recuperez magia pe care ai creat-o in mine, cu simpla ta privire?
Nici nu stiu care este solutia sa vindec un suflet... Probabil distanta si timpul. Sa simt dorinta de a trait ca sa pot construi ce ai distrus.
Eu aproape de tine si tu departe de aici.
De ce acum totul este tacere cand inainte toate-mi vorbeau ? Cu privirea ta toate erau foc si acum nu mai exista nimic.
Cum sa ma intorc la ce eram atunci cand ai aparut tu ?