rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

joi, 25 martie 2010

Fraza prosteasca a saptamanii ;




Nu voi fi eu cea ce te trezeste in fiecare dimineata spunandu-ti: " ce faci iubi?", ca un copil mic aruncand tipete in fata casei tale, nu am sa mai fiu eu in spatele tau cand iti va fi greu , si stiu ca nici macar nu o sa-ti lipsesc.

Nu voi fi eu cea ce ghideaza pasii tai, cand ai sa te pierzi, nu voi continua sa ard nopti in fata blocului tau, si nu o sa te mai duc in spatele meu ca pe cel mai frumos astru, si stiu sigur ca nu o sa-ti lipsesc.

Si stiu ca vei fi mai bine cand am sa plec, si stiu ca totul va continua ca si cum nimic nu s-a intamplat.
Eu voi continua pierduta intre avioane, poezii, picturi si drumuri, si in distanta nu am sa mai fiu partea ta incompleta.

Si nu inseamna ca eu vreau sa ma transform intr-o amintire, dar nu este usor sa supravietuiesc bazandu-ma doar pe vise. Nu inseamna ca nu vreau sa stau cu tine in fiecare moment, dar de data asta nu-ti pot da ceva ce nu vrei si ceva ce nu am.

Si stiu ca vei fi mai bine cand voi pleca, si totul va continua ca si cum nimic nu s-a intamplat, in timp ce eu voi scrie pe nisipul umed fraza prosteasca a saptamanii, dar tu nu vei fi sa o citesti pe aceasta plaja.