rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

miercuri, 2 iunie 2010

Azi m am ridicat din pat, visand ca tu dormeai acolo.
Azi am desenat pe fereastra incapatanata, o fata zambind.
Tot ce aveam ti am dat ca sa te am in plapuma mea, sa nu pleci fugind.
Dar mi ai scapat ca apa printre degete, imi scapi, ca un tip catre vant

Suntem prizionieri, si inchisorile ce ne incjoara visele, sunt circumnsatntele.
Suntem drumul ce se afla la mijlocul facutul si dorintei, suntem distanta.
Tot ce avea iti dadeam, sa te am ca plapuma, sa ti simt respiratia.Dar mi ai scapat.

VREAU VREAU VREAU, sa se opreasca timpul.
VREAU VREAU VREAU, in acest moment sa ti aud vocea vorbindu-mi despre zilele fericite pe care nu mi le ai dat, dar pe care le vom avea.


WISH YOU ERE HERE!!!

Niciun comentariu: