rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

miercuri, 30 iunie 2010

Ceresc


Ei au acoperit picaturile de ceara cu oceanul de lumini, au stins nori din inimile noastre.
Ei lasa drumurile murdare, fara speranta si cerul gol, dezgolit de stele.
Eu, incerc sa sparg sufletul in cuvinte si sa adun gandurile frumoase intr-un loc unde infinitul este limitat. Las staviile deschise , sa picure iubirea printre crengile castaniilor verzi.
Si tu faci paralela intre ¨eu si ei¨. Si tragi draperiile, ascunzi soarele si furi luna. Gandul este plin de aburi si inima cauta raspunsuri. Soptesc salcamii de pe marginea prapastiei, soptesc ecouri intristate caci paralela nu este intodeauna de partea mea.
Si totusi intr o intristare si iubirea ta, inaintez cu sentimente, alung ce mi face rau si iti gasesc explicatii, asa cum iert si nori de ploaia marunta de vara ce nu permite soarelui sa si prinda razele pe corpul meu. Si merg inainte.
Pe drum prafuit, deasupra oceanului de lumina, sub nori stinsi din inimile noastre, dar caut la orice pas un strop si un gram de iubire.
Si ma gandesc ca doar iubindu-te, poti fi ceresc.

Niciun comentariu: