rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

duminică, 13 iunie 2010

Povestea


Am scris o bucatica din povestea pe care universul a inceput sa o croseteze pe un material vechi de matase.
Soarele a scris inceputul, mi l-a citit intr-unul din visele nocture de ieri, dar am fost atat de vrajita de felul cum soarele descria fiecare cadru incat ar fi pacat sa scriu si eu aici, si sa omit vreun detaliu.
Povestea a fost continuata de Luna, se faceau ca toate erau fericite, copilul lunii avea un zambet diferit, aripi de matase, si adiere de vant in privire, si-mi povestea cu o voce domoala, incat fulgii de nea mi au atins aevea buzele si m au inghetat intr o frenezie de cuivnte, apoi Universul mi-a inmanat mie povestea sa o continui, imi acorda aceeasi incredere pe care eu i o acord lui de fiecare data si in fiece moment al meu prin barcuta vietii.
Insa m-a rugat sa o continui folosindu-ma de cuvintele tale, sa o scriu pe o plaja, unde cerul sa ma poata privi clar si sa-mi dea in dar o privire.Acum eu imi caut slapi cu care am sa pasesc pe malul uscat si bratele cu care am sa tin hartia pe care o sa mi astern gandurile.

Slapi sunt acolo unde Luna mi a lasat prosopul albastru al stelelor, unde aripile de matase isi gasesc tot timpul un purtator ceresc.Imi lipsesc bratele, si cuvintele tale.

Nu, gresesc, nu mi lipsesc, doar ca este prea devreme sa ti le cer, asa ca mi ramane rabdarea, si prefer pana una alta sa ma balacesc in gandurile marii. De ce sa le mai numesc valuri, cand ele imi aduc semne si sentimente legate de tine? Si cu fiecare val ce saruta malul, marea ne mai sopteste o traire de a ei.



Poate asa o sa realizez ca tot Universul te iubeste atat de mult cat te iubesc si eu, si fara tine fara iubirea pe care eu ti o port, fara norii ce te transpun in gandul meu si fara aripile de inger ce mi te au daruit intr-o noapte ploioasa, Universul nu ar fi atat de magic precum se arata. Pentru ca in miijlocul Universului tu esti luminita ce tine speranta, magia si unicitatea aprinsa.

Si in mijlocul marii in care eu ma pierd acum sta ascunsa iubirea ta, iubirea ta pentru sufletul meu imbibat de fosnet, fosnet aiurea.



Baieteeeel tare imi e drag de tine !!! Ha!

Niciun comentariu: