rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

sâmbătă, 19 iunie 2010

Cand ai sa vii!





Si azi mi am lasat din nou mintea sa zboare, a strabatut orizontul si a depasit barierele infinitului, si acolo atat de departe , fara nimic s a imaginat langa tine.
Totul a prins viata, suraset si culoare.Si acest tot mi a trezit un presentiment adanc, pe arculiris al sufletului meu.

Nu conteaza nici cand, daca tarziu sau devreme, stiu ca ai sa ajungi si sufletul meu am sa iti daruiesc.


Esti cel pe care eu mereu l am visat, scateia ce mi lumineaza firea.
Reintalnirea noastra intr un rasarit va fi frumoasa si stiu am sa te recunosc.
Unita cu tine, eternitatea, cu mainile tale voi atinge, doar cu ochii tai voi privi.

Am multe de dat, nu stiu cat de mult te mai cunosc, dar am sa astept pana ai sa vii tu. Va fi atat de magic, atat de intens si unic, atata iubire de dat cand ai sa ajungi.

Mi te imaginez aproape de mine, prezenta ta o pot simti, mi te imaginez alaturi de mine , esti magic, unic, real.



foarte putin pana cand luna si soarele or sa coboare pentru mine, si o sa mi aduca baietelul meu !!!

Niciun comentariu: