rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

miercuri, 16 iunie 2010

Universul conspira

Nu e greu sa ai sau sa fi ceea ce ti doresti, atunci cand iti doresti cu adevarat si ti unesti gandurile, sentimentele si sperantele spre ceea ce vrei sa fi sau sa ai cu adevarat.
Eu vreau sa te iubesc, sa te iubesc azi asa cum te am iubit ieri si cum te voi iubi maine, si stiu ca Univers imi va da drumul prefect spre acest lucru.
Nu e greu sa astept ziua cand intalnirea o sa fie magica, unica si intensa. Pentru ca se va intampla, pentru ca tu o sa fi cu mine, langa mine si numai pentru mine.
In schimb e greu sa pasesti cu dor, e greu sa ma gandesc doar ca eu sunt aici si tu esti acolo, ca distanta taie intalnirea, taie contactul , taie mangaieri, dar nu taie speranta, mareste chiar dorul si iubirea.
Nu e greu sa ajung la ceea ce mi doresc, asa cum nici marii nu i este greu sa mi atinga picioarele obosite, si pentru ca nu e greu vino cu gandul marii, vino si fericeste tot.
Las gandurile rele, celor ce vor sa le opreasca, pentru ca un gand rau nu inseamna iubire, si eu vreau atunci cand esti implicat tu intr-un lucru in viata mea sa fi implicat cu iubire, cu speranta cu magie.
Acum inteleg Universul, inteleg de ce mi te-a adus, pentru ca eu imi doream un print nu foarte print, cu un zambet superb si ... si ce mai, o persoana ca tine, si acum esti in viata mea, ai cu tine sufletul meu si mai ai o comoara, cele mai frumoase sentimentele ale mele.
Acum ii cer Universului o noua conspirare, si va conspira, si stiu ca visul meu va fi implinit.
Si da, te iubesc si te voi iubi!!! Un baietel am, atat!
Ai sa vi cu gandul marii, vino si fericeste tot.

Niciun comentariu: