rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

vineri, 4 iunie 2010

Un dans


Era placut, cum stelele isi dansau valsul ca in fiecare seara, cum inabuseau privirile oamenilor adapostiti sub mania albastra.Era firesct ritmul pasilor si melodia pe care Luna o canta cu gandul. Am incercat si eu sa valsez cu ele, mi s-au asezat in par si ma purtau pe melodia lina, dar Luna s-a oprit, m-a tras aproape de ea . Si-a luat forma de leagan si m-a rugat sa inchid ochii, caci avea ceva sa-mi spuna.Stelele si au schimbat stilul de dans, au inceput un dans contemporan, un dans al visului pe care eu, adormita in leagan il visam.A fost cea mai buna forma a Lunii sa ma retina la pieptul ei pentru cateva minute, a fost cea mai buna solutia sa mi trimita mesajul. Si am visat pasii de vals pe pe melodia unde stele isi dansau contemporanul.

Am deschis ochii, uimirea era imensa, inevitabila, caci stele dansau pereche, luna se indeparta si eu, eu indepartatea de ea, eram tot mai singura.

Unde pleci Luna? Crezi ca am sa pot dansa, cand stelele au pereche si eu n am nici leagan sa pot visa?

Dar Luna nu-mi raspundea, se scufunda in partea de lume unde el, dormea. Am inchis ochii, in speranta ca un vis ma va salva.
Stelele continua sa danseze, doua cate doua, caci erau milioane de stele,iar eu pe cer, eram ca si pictat.

Si in vis a aparut din nou Luna, dar era acompaniata.

Ea, soarele si tu. Si se faceau ca veneati dintr-un rasarit, pe o barca, adusi de-un val nelinistit, la mal unde eu eram ingandurata.

-Trezeste-te ca nu e vis, e realitate.
Dar eu priveam...

Si incet incet Soarele si Luna au intrat in hora Valsului cu stele, si-au format in jurul nostru un cerc, un cerc de iubire. Atunci am inteles ca in viata valsul se danseaza cu o jumatate. Si erai tu, aceeasi jumatate pe care marea, soarele, cerul si stelele mi-au daruit o .


Dansam ? Sau ne pierdem visand in realitate?!



Ca tare mi e drag baiatul meu!

Niciun comentariu: