rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

duminică, 20 iunie 2010

Daca te as avea in acest momement langa mine stii ce ti as spune? fura soarele, piteste norii, acopera cerul si inveleste marea.Cheama stele, da volum tacerii, stinge ziua si lasa ma sa ma pierd dar nu ma intreba unde, caci am sa ma pierd cu tine.
Ai sa-mi spui posibil ca sunt nebuna, si am inceput iar cu ciudateniile mele ori ca nu poti fura soarele, e prea departe de tine, dar eu iti amintesc doar ca tu esti mai stralucitor ca el.
Am sa fiu dezamagita cand am sa mi spui ca nu poti piti norii, nu ai tu atata putere , si am sa ti spun ca nori se vor piti de dragul tau, asa cum si marea o sa se lase invelita cu privirea ta si stele or sa vina sa ti tina companie.
Iar tacerea o s aprinda glas, si ziua se transforma in noaptea pentru ca Univers, te a ales pe tine sa te iubeasca.

Niciun comentariu: