rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

duminică, 7 februarie 2010




Am incercat tot, sa te conving
In timp ce lumea mea darama totul la picioarele mele
Am obosit de aceasta singuratate pe care nu o mai recunosc
Si ma intreb daca am sa supravietuiesc
Pentru ca fara tine, constiinta mea este inghetata si rece
Pentru ca fara tine, mi-am dat seama iubire ca nu am sa renasc
Pentru ca fara tine eu am mers mai departe de limitele dezolarii
Coprul meu, mintea si sufletul meu
Nu mai au conexiune si-ti jur ca
As lasa totul, ca sa ramai
Credinta mea, trecutul si religiile
Dupa tot, ai rupt legaturile noatre
Di ai lasat in picatele sufletul meu,
Si pielea mi-as lasa-o
Numele, forta..
Pana si propria-mi viata
Si ce mai am de pierdut , daca ai luat cu tine toata credinta mea
As lasa...
Si ma dor toate lucrurile, cand lipsesti.
Stiu ca este prea tarziu sa mai pot remedia ceva,
Si nu ma mai pot lega de zece mii de scuze ca sa ma intelegi,
Cand in definitiv stiu ca vei pleca ,
Dar am sa-ti repet ca ma topesc zi de zi,
SI chiar daca tie poate ti se intampla lafel
Stiu ca nu ma vei ierta


CONSPIRA UNIVERSULE!

Niciun comentariu: