rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

marți, 2 februarie 2010

Felling;

Astazi, am avut o zi plina de "tine", intrebari si jocuri de cuvinte legate de ceea ce simt eu pentru tine, marea de sentimente ce se conjuda la o sclipire imperfecta de magie.
Am sa vorbesc din tot sufletul meu ce inseamna sa iubesti cu adevarat si ce inseamna sa tii la cineva. Iubirea implica si ... "hai sa ne iubim" ... si "lasa ti rusinea" si pentru mine, te implica pe tine suta la suta.
Tu m ai invatat sa simt, sa traiesc iubind, sa zambesc iubind, sa mananc iubind, sa te privesc iubind (hm ;;) ) , si n as schimba nimic din ce s a intamplat pe 7 martie, pentru ca ar inseamna sa schimba iubirea din intreaga lumea. Si crede ma cand iti spun: daca cineva iubeste in lumea asta, nu conteaza ca e african, european, asiatic orice, iubeste datorita tie, iubeste pentru ca tu m ai iubit pe mine.
Tu m ai invatat sa iubesc, si tot tu, baietel, o sa ma inveti sa vorbesc de iubire, asa cum am primit astazi o cerere. Pentru tu m ai hipnotizat si n as schimba nimic la mine, acum cand si cea mai mica particica a corpului meu este desmierdata de zambetul tau.

SI daca pana astazi, scriam " stiu ca aripile tale, raman cu mine, ca din cer imbratisarea ta este adapostul meu", astazi iti scriu tie, baietel " stiu ca aripile tale sunt langa mine, ca de oriunde zambetul tau este cel mai frumos cadou"


Ma hipnotizezi si cad in fata ta in genunchi, exista ceva in ochii tai ce iubesc, iubesc, ochii tai cand ma privesc.
Ma hipnotizezi si iti cer iertare, dar exista ceva in ochii tai, ce iubesc, iubesc, iubesc . Te iubesc.

Un comentariu:

elena spunea...

exista ceva in ochii lui,ce iubesc.
e acel cv ce e doar atunci knd te priveste:x