rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

miercuri, 3 februarie 2010


Te iubesc pentru ca m ai invatat sa iubesc.


Te iubesc pentru ca as petrece ani sa te vad zambind.


Te iubesc pentru ca mi faci visele realitate ( tu esti printul meu)

TE AMO por que me haces feliz.


Te iubesc pentru ca ma faci fericita.


Te iubesc pentru ca esti cel mai bun dintre toti.


Te iubesc pentru ca iubesc sa simt mana ta langa a mea.


Te iubesc pentru ca ma pot pierde in imbratisarea ta.


Te iubesc pentru ca faci ca fiecare zi sa fie diferita.


Te iubesc pentru ca nu m as satura sa scriu niciodata despre ce simt pentru tine.


Te iubesc pentru ca traiesti in sufletul meu.


Te iubesc pentru ca fara tine ma simt singura.


Te iubesc pentru ca mi ai dat cel mai dulce sarut din viata mea.


Te iubesc pentru ca ti ador ochii.


Te iubesc pentru ca mi place zambetul tau.


Te iubesc pentru ca ti ador buzele.


Te iubesc pentru ca stii sa ma faci sa rad.


Te iubesc pentru ca faci lucruri simple doar ca sa ma faci fericita.


Te iubesc pentru ca ai o imaginatie bogataaa, domn' politist 8->.


Te iubesc pentru ca DE FIECARE DATA CAND NU ESTI, imi lipsesti.


Te iubesc pentru ca fiecare zi langa tine este speciala.


Te iubesc pentru ca nu m as departa de tine pentru nimic in lume.


Te iubesc pentru ca mi umpli inima si viata.


Te iubesc pentru ca mi doresc sa fi mereu langa mine.


Te iubesc pentru ca nu mint de fiecare data cand spun ca esti totul.


Te iubesc pentru ca esti cel mai mare cadou de la viata.


Te iubesc pentru ca nu exista sarutari in lume ca ale tale.


Te iubesc pentru ca nu exista imbratisari mai calde ca ale tale.


Te iubesc pentru ca ma faci sa uit de lume.


Te iubesc pentru ca am petrecut cele mai frumoase zile cu tine. 7 Martie 8-> .


Te iubesc pentru ca pentru tine as plange un ocean.


Te iubesc pentru ca in acest moment te as umple de sarutari.


Te iubesc pentru ca in acest moment te as strange foarte puternic in brate.


Te iubesc pentru ca inca iti simt respiratia.


Te iubesc pentru ca tu m ai invatat sa visez.


Te iubesc pentru ca ma lasi sa zbor departe.


te iubesc pentru ca m ai invatat sa cred.


Te iubesc pentru ca ti place Michael jackson si crezi in magie.


Te iubesc pentru ca vreau sa traiesc mereu langa tine.


Te iubesc pentru ca esti cel mai tare lucru ce mi s a intamplat.


Te iubesc pentru ca m ai facut sa simt lucruri noi. ( ;;) )


Te iubesc pentru ca langa tine totul este diferit.


Te iubesc pentru ca totul imi aminteste de tine.


Te iubesc pentru ca existi.


Te iubesc pentru ca daca nu te as iubi, as muri.


Te iubesc pentru ca esti viata mea.


Te iubesc pentru ca esti lumina mea.


Te iubesc pentru ca sunt addicted to you.


Te iubesc pentru ca SUNT INDRAGOSTITA DE TINE si pentru ca tu esti baietelul meu.

Un comentariu:

elena spunea...

il iubesti pt k nu te poti satura sa fi tu iubindu-l,pt k iti e suficient sa t gandesti la el si sa poti respira>:D<
ce postare:X