rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

marți, 2 februarie 2010

Imi spune : nebuna.

Azi, mi s a spus ca sunt nebuna, ca este imposibil sa iubesc in felul cum eu te iubesc pe tine. Pe langa nebuna mi s a spus ca sunt fascinanta, ca arat ca o papusa si ca ma admira pentru felul cum sunt sufleteste, dar ca nu totul este asa de roz pe cum pare, pe cum imi pare. Si atunci, te intreb pe tine, tu ce iti poti pune stampila peste ceea ce sunt sufleteste, te poti semna mare si apasat, pentru ca ceea ce sunt si ceea ce simt, simt datorita tie.
Si ajunga sa ma intreb cum poate fi altfel viata mea, daca nu roz, magica,intensa si unica ? Cum ma pot simti, daca nu asemanatoare unei zane, ce si ingrijeste aripile sufletului pentru a zbura si a emana cat mai multa fericire si iubire, cand totul in jurul meu ma indeamna sa te iubesc?
Si cum sa nu ma indemne sa te iubesc, daca filozofia vietii mele a fost scrisa prin vara unui 2008 superb, atunci cand el, stapanul ingerilor, mi a daruit cel mai frumos cadou din lume: pe tine. Si cum sa nu te pastrez in sufletul meu, daca reprezinti un cadou viu,dar de un inger ceresc? Daca m ai invatat sa iubesc printr o singura privire, si m ai transformat intr o zana a iubiri cu o singura atinge?
Azi sunt aici, pentru tine si pentru mine, cu mai multe forte, cu mai multa putere, cu poeziile mele pentru tine, pentru sufletele rupte bucatele ce se vor uni intr un apus de magie.

Si dupa toate astea, prefer sa mi spuna ca sunt nebuna., nebuna dupa tine, dar in nebunia mea tu sa fi langa mine.

Un comentariu:

elena spunea...

e nebunia ta,si prin iubire,a devenit iubirea voastra.:X
sa nu renunti niciodata sa fii:nebuna.chiar dak toti iti vor reprosa asta:X:*ms pt comm,da,Maria e partea aia care a decis sa plece mai demult,si totusi tot doare.va trece.