rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

joi, 18 februarie 2010

Poarta ma!


Daca sufletul meu ar putea vorbi, daca ar putea invinge nostalgia si nu ar mai plange, as avea curajul sa explic. Impreuna am impartit aceasta magie, m-ai ajutat sa-mi construiesc aripile, si azi e timpul sa zbor.


Poarta-ma in gand, nimic nu va sterge amintirile, si nu exista un final, pentru ca istoria noastra este tatuata in timp.


Mereu voi fi alaturi de tine, cauta-ma si ai sa ma gasesti in tine, impreuna mi-am indeplinit visul,pas cu pas in drumul nostru fara final. Cauta-ma in firea ta, poarta-ma in gand!


Cu un zambet si multe lacrimi, caut in memoria mea un semn care sa-mi spuna ca nu ai sa ma uiti, m-ai invatat sa nu-mi pierd credinta, sa-mi invingfrica, atunci cand am sa cad, si azi traiesc in LIBERTATE.


Poarta-ma in gand, nimic nu-mi va sterge amintirile cu tine, in sufletul meu, astazi nu exista un adio intre noi, exista doar un "Pe curand!"



Mereu voi fi langa tine, cauta-ma si ma vei gasi in pielea ta. Impreuna am implinit un vis al meu, pas cu pas in drumul nostru fara final. Cauta-ma in firea ta! Te port in gand!

Niciun comentariu: