rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

luni, 15 februarie 2010

YOUR!


Inca nu pot sa cred ca ai plecat din viata mea, inca astept dimineata sa vina, sa vad daca soarele va rasari chiar si fara tine langa mine.Cand aveam asa de multe, spune-mi ce incercam sa ating, ieri cand eram impreuna shi faceam amintiri pe care le pastrez si azi in inima mea


Ei pot sa ia ziua de maine si planurile pe care ni le-am facut,Ei pot lua muzica pe care nu am dansat-o niciodata, toate visele neimplinite, sa ia totul doar sa le ia, la o parte, pentru ca ei nu vor putea lua niciodata ziua de ieri.Ei pot lua viitorul pe care niciodata nu-l vom stii, pot lua locurile in care ziceam ca vom merge , toate visele neimplinite, sa ia totul, doar sa le ia la o parte, dar ei nu vor putea lua niciodata ziua de ieri.

Mereu ai ales sa stai, ar trebui sa fiu recunoscatoare petru fiecare zi.Raiul stie ce rezerva viitorul, sau macar incotro se indreapta povestea.Nu am crezut niciodata pana acum, stiu, te voi revedea din nou, sunt sigura.

Nu, nu e egosim sa cer mai mult, inca o noapte, inca o zi, inca un zambet pe fata ta,dar ei nu vor putea lua niciodata ziua de ieri.

Am crezut ca zilele noastre vor dura o vesnicie, dar nu a fost asa destinul nostru, pentru ca in mintea mea aveam asa mult timp, dar m-am inselat.Acum pot sa cred asta,
inca pot sa gasesc puterea in momentele petrecute impreuna, ma uit inapoi la ziua de ierï.

Este o lume nebuna, acestea pot fi vremuri singuratice.Este greu sa stii cine e de partea ta de cele mai multe ori, in cine poti avea incredere, pe cine cunosti cu adevarat.Este cineva acolo, care te poate face sa te simti mai putin singur.Cate-o data nu poti sa reusesti singur.

Daca ai nevoie de un loc unde sa fugi, daca ai nevoie de un umar pe care sa plangi,eu voi fi mereu iubita ta.

Cand ai nevoie de un adapost de ploaie, cand ai nevoie de un vindecator pentru durere, voi fi acolo de multe ori.Cand ai nevoie de cineva sa te iubeasca..Iata-ma…Daca ai vise neimplinite, lasa le pe toate pe seama mea...voi fi singura care le va intelege.Deci,ia-ma de mana!

Daca ajungi la nefericire stiu ca-mi voi da silinta pentru a te umple cu toata dragoste pe care o pot arata cuiva.Iti promit ca nu vei merge niciodata singur

Toata lumea are nevoie de cineva care sa pastreze o inima si sufletul in doua deci daca ai nevoie de un loc unde sa fugi daca ai nevoie de un umar pe care sa plangi
Eu voi fi mereu iubita ta.


Niciun comentariu: