rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

luni, 1 februarie 2010

Azi ;



Azi, aceast inceput de februarie,nu e inca o zi in plus, aceeasi nonsalanta de sentimente. Parfumul tau l-am simtit, trezindu-ma, si ca de obicei am vrut sa te strig.

Azi, cu privirea pierduta sunt, am invatat sa rezist persoanei "ce sunt", o umbra in plus in viata ta si mi este foarte frica sa nu te uit. Desi stiu ca ai sa ma astepti, nu pot sa evit aceast sentiment.

Sa imi amintesc de tine,de ochii tai, de chipul tau, de felul tau de a vorbi, focul din noptile, pe care vreau sa mi le amintesc, in camerea ta, a mea sau a noastra, nu le uit, nu .Caut pozele cu tine, amintirile cu tine si sper sa nu vina acel moment si sa uit prima iubire.

Eu, ti-am promis ca voi fi din nou fericita si alte buze sa ma faca sa simt ca ca ale tale nu sunt altele in lume,visez ca ma privesti multumist si te consolezi gandindu-te ca nu pot sa evit sa nu te iubesc mai mult ca ieri,dar mai putin ca maine.

Un comentariu:

elena spunea...

azi,kt poate insemna o zi de azi ..un azi uitat ieri,inceput maine:X