rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

sâmbătă, 27 februarie 2010

Oricat de departe as fi, oriunde m-as afla, ascult sunetul vantului, sunetului fetei mele si-mi amintesc de tine, esti ceva ce s-a pierdut in gol, intr-un suflet imbibat de iubire.Si-mi amintesc fiecare minut langa tine, inca simt cum luminai toate particele corpului meu si , asa, amintirile tale langa ale mele imi alcatuiesc in sufletul meu pierdut un ocean de magie.Si ma gandesc oare tu ce visez acum, dupa atata timp ? Si tot gandidu-ma : zambesc, pentru ca in unele vise esti cu mine, dar in unele din visele mele, tu-mi oferi adevaratul adio, si eu ma trezesc si te intreb: Ce inseamna uitarea?
Imi pare rau ca te-am jignit, imi pare rau ca poate, pentru mine, ti-ai facut iluzii, dar ceea ce-mi pare cel mai rau e ca te-ai indragostit de mine si n-am stiut sa te iubesc.


Si n-am crezut ca se poate intampla asa, in sufletul tau, probabil nu am gandit? Dar pur si simplu, am actionat pe moment, am fost fragila, dar te-am iubit.

As putea sa jur din nou ca ma schiimb, dar maine stiu ca nimic nu se va schimba, si asa imi dau seama ca nu pot sa te mint pentru o eternitate.
Si tot ce-mi doresc mai mult e sa fi fericit, cu cineva care sa merite, cu o Raluca mult mai matura si mai trecuta prin viata, dar la fel de magica si indragostita ca cea ce-ti scrie acum. Vooi incerca sa-mi schimb aripile de inger, in niste sageti de lupta, unde imi voi infge iluziile ce or sa ma dezamageasca.

Si , probabil deasemenea ti-am spus inainte despre mine, dar in cuvintele folosite, am reusit doar sa te dezamagesc si mai mult, si curajul meu nu m-a ajuta,dar intre timp iubire ce ti-o purtam a cresut, si-a urmat cursul pana ce sufletul meu a orbit din cauza spinilor din suflet.


Dar uita, uita baietel ca te iubesc, si uita ca-ti apartin, eu aleg acest adio, sa nu mai simt si mai dezolata, cand vad cum iti pare rau de ce se intampla... Adio, adio, adio,adio.
P.s: te iubesc si nu o sa te pierd in nimicuri.

Niciun comentariu: