rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

miercuri, 10 februarie 2010

Visez cu ochii deschisi ;x



Este o camera pentru cele 3 ore si 20 de minute mai indepartate de speranta ca voi putea dormi in aceasta noapte.
In schimb, cant peretilor si cobor stele pentru a lumina colturile camerei mele.In schimb, scriu numele tau cu litere cursive si susurez secrete mintii mele, in timp ce sufletul bate la limita maxima, pentru ca doar tu-mi poti aminti ca viata este frumoasa.In schimb, mai fac si o lista de lucruri pe care vreau sa le spun, listele unui centenar si doua forme diferite sa pot respira , acum, cand tot aerul ma lasa fara respiratie cand esti prin apropiere.



In schimb, ma mai gandesc si la lucruri precum:
Cand tu vorbesti, modelezi aerul in mainile tale ca si cum ai picta un tablou pe care sa-l pot vedea doar eu.
Cand ma asculti , ramai complet nemiscat si ochii tai negri imi taie orice incercare de concetrare a inimii mele in bucatele.
Cand vorbesti, curbele buzelor tale , ma invinta intr-o forma speciala,sa ies din ascunzatoare mea, sa te pot vedea asa cum esti tu : magic,intens,unic.
Ca si degetele trec fluid dincolo de conversatia unei dezbaterii dintre alb si negru pentru luptele adevarata ale stramosilor,benzi desenate si foarte multe amintiri din copilarie.


In schimb, innot in spatele gandurilor precum:
Niciodata nu am crezut ca exista o persoana, ce o sa ma faca sa ma gandesc la sentimentul unui suflet in bucatele, ce-mi va provoca atata durere.
Cand am incredere ca fara locuri si indoieli, daca eu as iesi cu ochii inchisi, tu te-ai asigura ca nu-mi voi pierde pasii spre ratacire.
Cum cafea si dusul in soare pot inlocui vesminte elegante si sali de dans.
Cum "credinta" nu a fost niciodata un cuvant atractiv.
Cum imbratisarile se pot simti ca la sfarsitul lumii, unite cu un nod.
CUm o voce atat de delicioasa poate calma un suflet fara sa-i puna obstacule in cursul unei ape profunde.

In loc sa dorm, eu ma gandesc la tine.
Si nu dorm, dar asa cum as face o cand dorm, visez, te visez pe tine.
............










{"Scuza-ma, este deja destul de tarziu si probabil simti ca ma gandesc la tine.

In loc sa respir, ma inec in tine"}..

Niciun comentariu: