rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

luni, 1 februarie 2010

Am sa te caut ;

Si voi fi partea ascunsa, ce evita sa traiasca pierduta in plapuma ta si sa visez ca tu traiesti in lumea mea, si ca pot sa te pastrez doar pentru mine.
Am simti ca vii si pleci si te faci vinovat de singuratatea mea, ce o simt si se incapataneaza sa mi invadeze mintea.

Si am sa te caut, baietel, acolo unde inima mea o sa se razbune, une nu ma pot vedea ceilalti, unde timpul va fi martorul si stapanul fiintei mele, si am sa te caut, am sa te pierd si voi cere adevarurile ce se ascund in esenta trupului tau, daca esti foc si eu sunt apa necesara firii tale, am sa te caut.

Voi fi lumina ce ti lumineaza tot inunericul visurilor tale din care nu vrei niciodata sa te trezesti, de frica sa nu ma pierzi, dar am sa lupt cu tot acela ce ne poate separa, ecoul triste si plictisitoarei tale singuratati, il voi rupe inainte dorintei sa te am.

Un comentariu:

elena spunea...

vei fi lumina:X j kt poate insemna speranta unei lumini.precum sclipirea unui inger printr-o stea:*