rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

vineri, 5 februarie 2010

Cred



Chiar daca furtuna ma darama,
Voi continua in picioare, ca un stejar in vant.
Nimic in aceasta viata, nu va reusi sa ma opreasca din drum.
Cerul se distruge, s-ar ascunde si ma simt singura,
Dar voi incerca sa opresc aceasta cadere,
Si sa-mi pastrez lumina in suflet .
Si nu ma voi odihni,
Pentru ca exista in sufletul meu un luptator,
Si acela este sufletul meu.


Sa crezi este secretul,
Sa alergi dupa un vis,
Nu-ti vei pierde magia iubirii pentru a iubi.
Sa crezi este secretul,
Sa stii ca stapanul
Fanteziilor si realitatilor mele,
Sunt doar eu si nimeni altcineva.


Cand vor fi in fata tristetii mele,
Le voi spune ca locul lor nu este aici.
Si n-am sa permit sa ma raneasca
Am sa lupt.
Deja pot zbura fara nicio teama.
M-am eliberat din cruda mea inchisoare
Si vezi...
Intodeauna iese soarele.

Niciun comentariu: