rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

duminică, 7 februarie 2010

Asezat in sufletul meu!




Degetele mele reci si parul meu despletit imi lovesc in amintirile cu tine si ma urmaresc in umbra ta, de unde apari tu mereu ? De unde apari si ma ataci, de unde poate privirea ta sa ma hipnotizeze... Sa ma hipnotizeze si sa ma cucereasca ?

Cu tine totul este ca intr-un paradis terestru, tu-mi intaresti credinta, ai facut etern momentul sa te iubesc in fiecare secunda si in fiecare ora,
dulcele meu cadou esti tu.

Si ma cunosti mai bine ca nimeni, dar pentru tine devin vulnerabila, tu cu zmabetul tau, ca o mare albastra.De unde apari tu ? De unde apari si ma prinzi ? De unde pot cuvintele tale sa ma hipnotizeze , sa-mi placa si sa ma ma prinda in mrejele privirii tale ?

Daca sa te iubesc, inseamna sa invat, sunt sigura ca voi invata sa fac momentul cand m-ai iubit, un moment etern in fiecare secunda, in fiecare ora, pentru ca este cel mai dulce sentiment.

Asezat in sufletul meu, in ochii mei si in drumul meu, imi dirijezi motivele, victoriile si razboaiele, esti asezat in ochii mei, traiesti in fiecare stralucire, ma dirijezi sa te iubesc mult mai mult decat isi doreste sufletul meu.

Niciun comentariu: