rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

marți, 16 februarie 2010

Magic

E perfect sa simt toata iubirea ce ti-o port cum fuge dintr-o vena in alta, cum canta pentru fiecare privighetoare un zambet magic ce-l poarta sufetul meu ca aliment pentru curajul sa lupt impotriva a ceea ce pare stins.
Plaja asta imensa plaja astaa vietii mele, s-a umplut de roua privirii tale si de magia pe care ochii tai au tatuat-o intr-o fire fara cusur.
Si ce conteaza ce spun altii, atunci cand sufletul meu spune cuvinte colorate doar cu nunatele numelui tau? Ce conteaza daca vantul incearca sama doboare, cand stiu ca la capatul drumului ma astepti tu ? Ce conteaza daca ploaia ma loveste puternic, daca intr-o zi de primavara tu ai sa-mi aduci soarele plin de speranta? Nu conteaza, pentru ca reprezinta oceanul de bucurie din jurul meu, lumea mea de zane, unde tu esti zana principala. Zana ce transforma, ce iubeste, ce capteaza tot imprejul. ESTI MAGIC< UNIC SI SUBLIM.

DAR A SA ASTEPT PANA AI SA REAPARI.


Si vocea ta mi-a mai injectat speranta. Iubi meu.