rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

vineri, 19 februarie 2010

Nu seamana cu nimic



Mi-ai cerut candva sa nu te uit, sa "ramai mereu iubita mea"
Mi-ai mai cerut sa ma gandesc la tine , cand imi vei lipsi,
Pentru ca doar amintirea ta
Imi va bucura inima.



Dar daca mi te amintesc zambind,
In gol cad, dar o fac lent,
Pentru ca durerea ce o simt inauntru
Nu se aseamana cu nimic.
Nici cu mirosul tau,
nici cu sarutarile tale
Nici iubirii ce-mi dadeai,
Acest frig ce-l simt
Nu seamana cu nimic.






Si eu am sa te sarut de departe,
Cand voi fi pe strada,
CU rochia-n zeci de culori,
SI voi astepta sa ploua..
SI am sa ma gandesc ce-ti voi spune cand am sa te vad..
Nu stiu,dar e cert ca ador manera
In care m-am indragostit de tine.

Am inceput sa simt
Ce inseamna iubirea ta
Mi-ai umplut ssentimentele si zilele de culori
Stiu ca sunt nebuna dupa tine,
Nu mai stiu sa aud altceva decat vocea ta
Nu vreau
Esti iremediabil pentru mine.

Niciun comentariu: