rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

sâmbătă, 6 februarie 2010

Universul conspira!



Azi mi-as fi dorit in loc sa-ti scriu, sa-ti vorbesc in fata, sa te imbratisez si sa te rog sa nu mai lasi aceasta tacere sa se adanceasca.Dar am ales sa-ti scriu, sa am citesti si sa spui in sufletul tau "te pastreza inima intr-un colt de suflet". Scriu si lacrimile inunda tastatura firava, dar am sa scriu din suflet, si sa ma pierd in visele mele efemere.
Gauri pline de gol tapate cu amintiri si momente melancolice..
Priviri pierdut intr-o mare oarba cu valuri violente.
Taceri asurzitoare capturate de un ceas rapid si iesit din minti..
Pasi fragili intr-un dur si fioros drum...
Iluzii de copil,pisate de o lume insipida si prudenta a adultilor..
Un obosit curaj intr-un nor plin de aer contaminat...
Tremuraturiorfane ce tremura din pricina unei imbratisari calde...
Suflet in flacari acoperit de un inghetat sclipici..


Singuri, uneori ma simt singura, uneori ne simtim singuri, inconjurati de multime, intr-o lume plina de oameni. Asa ma simt eu acum pierduta printre amintirile incuiate intr-un cufar argintiu,


Si in acea singuratate, se odihneste sufletul meu, imi adun respiratia, ii dau aripi suspinului meu si-mi reconformez inima, pentru ca mai trece o zi, cu multe greseli si deasemenea bunuri, dar.. Asa este viata.

Eu doar
Vreau sa vad zambetul soarelui in fiecare dimineata langa tine,
Sa ne bata mereu ,cuceritor, la fereastra,
Vreau un soare, vreau un soare al nostre sa fie mereu langa noi
Sa ne vorbeasca mereu clar, si sa ne indeparteze momentele rele.

Si acum imi spu : "Zbori fluture"

ZBORI!

VISEAZA!

SIMTe!

TRAIESTE!

IUBESTE!

Am vrut sa te reintalnesc, sa ne reintalnim, intr-un rasait, magic intens si unic. dar m-am pierdut in incercare..
"Sa te pierzi inseamna sa continui sa vorbesti, fara sa stii ce faci cu ceea ce descoperi"


Dar niciun drum nu este autentic,dara drumetul nu este dispus sa se piarda in inetriorul lui.Si probabil uitam ca cel ce se pierde, mai are o sansa sa se intalneasca.

Eu m-am pierdut, dar m-am pierdut in privirea ta, si am sama regasesc, in privirea unei perosane ce ma iubeste! Ai citit?! Fii sincer?! Te iubesc gandacel.

Un comentariu:

ea si norii spunea...

Da uneori chiar ne simtim singuri chiar daca suntem inconjurati de oameni care ne iubesc...

Doamne ai un mod de a scrie...cand iti citesc postarile nu vad doar cuvinte pe un blog...vad sufletul si viata ta...

"sa nu mai lasi aceasta tacere sa se adanceasca"
:x Sa nu te opresti niciodata din scris>:D<