rasariiit

rasariiit

da

French Air



tinkerbell name Pictures, Images and Photos

luni, 8 februarie 2010

Carta mi yo pequena.

3333245987_f20a351ab9_large

"Liniste micuto, nu spune niciun cuvant,

inchide gura, sa nu se auda nimic" ...

- "Doctor, ma simt, in special, autodistructiva, astazi"


- "Atunci, presupun ca este necesar sa atragem atentie mintii .

¿te-ai gandit la copilaria ta? in legatura cu lucrurile ce te facea nefericita? "

-Sa spune ca da .

"Straluceste! Straluceste!Stea, lumina zilei"


- "Cand era micuta, uneori aveam cosmaruri. "


¿Cu adevarat? Imi poti spune cam ce visai?


- "Nu pot".


- "Bine ...? Tu stii ca sunt aici , sa te ajut.


-Sí.

- "Visele mele erau despre o printesa,

ce se pierda intr-o furtura teribila,

Si-n mijlocul furtunii cineva incerca sa ma salveze

dar eu ma scurgeam ca lava vulcanului."

Ploaie,Ploaie,ramai cu mine,

imoaie-mi oasele, libereaza-ma..

si asa ma trazea in fiecare dimineata din visele mele, si printul
.... nu era".

"SPune-mi ceva din lucrurile ce-ti trec acum prin minte.

ne vom mentine ochii

atintiti catre viitor.

¿Ce vei face cand vei scapa de Anorexie?


"Straluceste,Straluceste, Steluto ¿Ce ma explotezi?

umbrele asteapta sa te laude"


"Nu cred ca acesta este cel mai bun moment
pentru rime infantile.

spune-mi cum te simti,

ce simte sufletul tau,

ce vad ochii tai

cand se inchid. "


-"Doctor, eu stiu ca ei isi doresc sa cad, sa plang, ei ?! nu, el.

ma doboara

si asa va fi,

Am sa cad fara frica si-mi voi rupe coroana

dar toti vor cadea cu mine, apoi. "




Primul pas spre a invinge Anorexia.

Niciun comentariu: